PDA

View Full Version : SoB Milestone 500T



AMDave
02-28-2005, 10:59 AM
Congratulations to our 17 or Bust project team.

:D We just nailed the 500 T cEMs milestone :D

:!: Well done to everone who has contributed :!:

:wav:

Beerknurd
02-28-2005, 12:48 PM
Woo Hoo.....

Empty_5oul
02-28-2005, 04:37 PM
its gd, and we are holding free DC off in the process

Lagu
02-28-2005, 04:52 PM
Yes we vill slowly go upp but, in the "last days rate" it seems as we vill go down or is I wrong? :)

Lagu
02-28-2005, 06:27 PM
My AMD start running SOB the nigt of thuesday 22 kl. 00.19.49 and ran this huge task to end monday february 28 kl. 17.04.14 pm. Nearly six days of running. I hawe been varned by Vaughan who has told me that an AMD 64 2300+ may take almost one week to crunch a WU. How many days take a task with one P4 :?: :)

LAGU

Beerknurd
02-28-2005, 06:29 PM
my P4 3.4 takes a little over 2 days.

Lagu
02-28-2005, 07:01 PM
my P4 3.4 takes a little over 2 days.

This was wery, wery fast. You hawe more Mhz. It´s because that factum?
LAGU

Lagu
02-28-2005, 07:41 PM
I hawe checked our stats and found that Dnet OGR, Predictor@home BONIC, eOn, Climate prediction, Climate prediction BONIC and Pirates@home BONIC is better to run than matematisc-project for those who hawe AMD-processors. Anyone who can confirm that? :?: :)

Beerknurd
02-28-2005, 07:44 PM
that is a true statement Lagu. AMD's rule Boinc projects.

Empty_5oul
02-28-2005, 08:24 PM
one thing you may wish to check is our own stats pages. there is a page with info such as this on there (thanks go to amdave :thumbleft:)
http://www.stats.amdusers.com/amd_users_dc_matrix.html

AMDave
03-01-2005, 10:59 AM
Hej Lagu.

Vår vända till översätta.

Snyfta är bättre på Intel processorerna på grund av deras koden kompilatören.

Hastigheten är långsam till utställning på det 24 timme sjökorten becuase något klienten de är sätta till återvända resultaten bara när den helhet prov är färdig och så pass kanna ta 2 till 7 dag.

Något om oss försvarar positionen i annan projektera for tiden. Den där er varför du se något folk inte löpande i Snyfta.

Det kommer an på vem har den bäst processorerna för uppgiften och om de använda broadband eller en modem. Jag hoppa det du kanna läsa den här. Det er förste gång Jag har använd den utländsk - värld översättare. Det er bara ställe JAG kunde finna en Svensk översättare.

Jag hoppa det du er njuta av du distribuerat arbete med computer erfarenhet med oss.

Behaga ge oss om där er något så pass vi kanna hjälp du med.

:D AMDave.

AMDave
03-01-2005, 11:04 AM
Lagu.

Jag översätt så pass rygg och den orden avbröt inte mycket fint.

Jag verkligen hoppas du kanna förstå vad det står åt så pass Jag sa. LOL :lol:

AMDave

AMDave
03-01-2005, 11:08 AM
Ho ho. All de andre vilja vilja till veta vad JAG siar till du. De vilja vara nöd till å lära sig till använda translatorerna. Har en stor dag :!:

Beerknurd
03-01-2005, 01:00 PM
uhhhhhhhhh Am I in the right forum????

AMDave
03-01-2005, 01:14 PM
Beerknurd,
LOL - absolutely !

Lagu has been doing very well writing to us in our language. I have just found out that Swedish-to-English translation is quite difficult.

So I thought it would be helpful to try to chat with him in Svelt using the "foreignworld" translation website. It was the only one I could find with the right language-to-language translator.

I translated the words back from Svelt to English and found that the translation was poor. So I hope that it was ok.

Empty_5oul
03-01-2005, 04:50 PM
lol, they never normally are particually good. One called "bablefish" is accurate and tries to take the word in context for a better translation

Lagu
03-01-2005, 07:09 PM
Hej Lagu.

Vår vända till översätta.

Snyfta är bättre på Intel processorerna på grund av deras koden kompilatören.

Hastigheten är långsam till utställning på det 24 timme sjökorten becuase något klienten de är sätta till återvända resultaten bara när den helhet prov är färdig och så pass kanna ta 2 till 7 dag.

Något om oss försvarar positionen i annan projektera for tiden. Den där er varför du se något folk inte löpande i Snyfta.

Det kommer an på vem har den bäst processorerna för uppgiften och om de använda broadband eller en modem. Jag hoppa det du kanna läsa den här. Det er förste gång Jag har använd den utländsk - värld översättare. Det er bara ställe JAG kunde finna en Svensk översättare.

Jag hoppa det du er njuta av du distribuerat arbete med computer erfarenhet med oss.

Behaga ge oss om där er något så pass vi kanna hjälp du med.

:D AMDave.

AMDave!
I understand what you mean. Howewer the word (Snyfta) is a little bit funny. I mean that a people vill SOB. You vill be right vhen you is telling about SOB.
Try this link: http://lexin.nada.kth.se/sve-eng.shtml There can you get a explain of one word but even get it translate.
Cheers
:D LAGU

Lagu
03-01-2005, 07:34 PM
uhhhhhhhhh Am I in the right forum????

Bernknuud!

Don´t be worry! It´s not the worce who has happen in this forum. AMDave is a man who done what I don´t was awaiting. He is a gentleman with the heart on the right place. :!: Look att the Topic "To use or not to use"
Greetings
LAGU

Beerknurd
03-01-2005, 07:55 PM
I know I was just playing....

AMDave
03-02-2005, 08:27 AM
Lagu,

hahaha.
Maybe we all "Snyfta" because we want more computers.
:lol:

meckano
03-10-2005, 09:08 PM
Well I've done my first and last SorB for now; and added 1/2 a T to the total.
It's an interesting project and may do more.

Edit:

34 meckano 532.53 G cEMs 447.73 K cEMs/sec 428.15 K cEMs/sec


:)

vaughan
03-10-2005, 09:11 PM
Thanks for helping. What are you going to run, some more BOINC or Seti Classic?

meckano
03-10-2005, 09:30 PM
Yes, I'll be back to Boinc'ing hehehe for my credits. lol

Once I find another job, I'll be back to poking around at new stuff.
Maybe some chess brain.